Kosten klantenservice
De kosten voor het bellen naar de klantenservice kan per internetprovider verschillen. Sommige internetproviders kunt u gratis bereiken en bij sommigen moet je een 0900 nummer bellen.

Soms zijn er vragen of problemen met je internet, telefoon of televisie en wil je contact opnemen met je internetprovider. Een eenvoudige manier om contact op te nemen met je internetprovider is door te bellen. Echter sommige internet aanbieders hanteren een 0900 nummer, met hogere tarieven en extra kosten bij het bellen met de mobiele telefoon. Vele sites bieden alternatieven aan voor de dure 0900 nummers. Echter de 0900 alternatieven voor internetproviders werken vaak niet of je wordt niet geholpen doordat je op de verkeerde afdeling terecht komt.
Voor u hier op een rij de nummers van de klantenservice van internetproviders en de kosten hiervan.

ProviderNummerKosten

Ziggo logo

Via vaste aansluiting: 1200
Niet via vaste aansluiting: 0900-1884

Gratis
10 cent per minuut

KPN Goedkoopste ADSL

0900-0244

10 cent per minuut

Tele2 logo

0900-2411602

10 cent per minuut

Online Logo

0900-9515

15 cent per minuut